Off presa mea

ciudat1.jpgAjungand acasa plictisit de discutiile avute cu un prieten despre borduri( la noi in zona se lucreaza din greu de dimineata pana seara fara oprire ceea ce nu am mai vazut acest lucru de acum 4 ani probabil vinovata fiind luna-florar) m-am gandit si eu sa ma uit putin pe Gsp.ro sa vad cum au decurs lucrurile in aceasta etapa.Observand la un moment dat rezultatul dinamo -poli iasi =2-1= citesc cateva detalii despre acest meci si ajung la”Danciulescu a marcat pt. Dinamo in minutul 9 fructificand pasa excelenta a lui Adrian Cristea”.Involuntar putin mai jos fiind atasat site-ul lui Dinamo dar observ la titlul site-ului” Voika decisiv „.Ma gandeam ca fiind al doilea gol al dinamovistilor la care a participat respectivul.Citind si detaliile acestui site observ umatoarea chestie „Sarbul a dat o pasa superba de gol la prima reusita a meciului Danciulescu min.9”

Oameni buni eu numai inteleg nimic din ceea ce a scris .Adica Danciulescu a primit 2 pase de gol care le-a fructificat in acelasi minut 9.:)Sau mai dat 2 goluri intr-un minut dar daca luam in calcul si golul lui Miranda inseamna ca este 3-1 si totusi scrie 2-1.Ce sa mai inteleg de aici.As vrea sa-mi spuna domnul Tolontan pt ca acum cateva zile parea suparat la un comment din partea mea( mi la si sters).chiar asa de rau a ajuns presa .Macar de se mai chinuia cateva minute si recitea ceea ce a scris in acel articol ca acela nu este citit numai de mine ci o tara intreaga si nu numai eu voi fi derutat ci o tara intreaga si nu numai eu voi veni cu critici ori cu neglijeanta acestui ziar ci o tara intreaga (poate altii vin si cu injuraturi).Si nu ca ar fi prima abatere dar sau amplificat si chiar foarte mult.De ce trebuie sa suportam neglijenta unora care nu le pasa ce scriu?Oare ei mai au ratiune in ceea ce scriu?De ce D-le Tolontan criticati pe altii si nu va uitati in propia ograda?Oare chiar numai vedeti ce se intampla?Eu unul ma bucur pt ca in curand la cursul de jurnalism vom discuta cu d-na profesoara erorile gazetei .

ma scuzati. trebuie sa plec.revin poate mai primeste Danciulescu o pasa .dar daca va fi tot in min.9 nu stiu ce am sa mai fac

Lasă un răspuns

