Analiza economico-financiara


Probabil ca m-am grabit un pic mai mult decat trebuia sau poate nu am acordat atentia de care avea nevoie acestei materii chiar daca toti m-au atentionat si chiar foarte disperat dar eu ca de obicei nu am tinut cont.daca in primul semestru m-am bucurat ca am trecut de ea fara probleme acum lucrurile s-au schimbat un pic .si nici macar un pic nu m-am gandit ca voi pica la acesta.”nu are cum” gandeam eu .dar iata ca nu este asa. si oricat am cautat raspunsul nu l-am gasit.poate ca ma insel.unde, cum , de ce?acestea gandurile au cuprins si serbarea si-a pierdut din sens.si logica mea spune acelasi lucru” da. ok.am picat.dar daca am picat acu inseamna ca primul trebuia picat cu brio. oare unde este greseala?”nu caut acum vinovatii iar daca sunt exista unul singur si acela nu poate fi decat persoana mea.da intr-adevar nu ma grabesc cand vine vorba de rezolvarea prb si cand o fac se intampla doar in ultimele clipe ale examenului si atunci apare dezorientarea si greseala.cred ca sunt singura pers care are nevoie de mai mult timp decat este necesar. si nu degeaba statistica arata ca la toate examenele indiferent de gravitatea lui sunt ultima persoana iesita de la examen.probabil ca ar trebui sa renunt la cele 5-10 verificari si sa am mai multa incredere.probabil ar trebui sa schimb mai multe.si daca , da ,folosesc aceste practici totusi unde este greseala.

oricate s-au intamplat si orice s-ar fi decis am avut incredere in profesori si am in continuare ca vor lua decizia cea mai corecta.si chiar daca a trebuit sa fiu impotriva tuturor colegilor indiferent de injuraturi si indiferent de situatie am fost totdeauna de partea profesorului .am avut si am in continuare incredere dar in momentul in care inainte de evaluarea lucrarii ti se spune ” indiferent ce vei face si cat vei face vei veni si la a doua serbare”(ceea ce a avut dreptate) este si normal sa devina deruta .si culmea este cu aceeasi trairi si aceleasi emotii exitente si la ceilalti colegi (90% aceeasi pricina )gasesti puterea de a te descotorosi de tine insuti si a le oferi umarul si incurajarile de rigoare celor in cauza.sunt invatat cu asa ceva si se pare ca nici acu nu ar fi o prb.sau cred ca numai Dumnezeu stie cu adevarat trairile mele iar o prb ar fi numai daca ar exista si a treia serbare. sper sa nu mai existe niciuna iar daca va mai exista sa fie una cu adevarat dupa licentza.

2 Răspunsuri to “Analiza economico-financiara”

  1. violeta shalom Says:

    As vrea sa te intreb ceva: imi poti spune cum a fost PRIMA DATA cand ai picat un examen, la sfarsitul semestrului? Cum ai trait momentul, si ce sfat ai da unui incepator?

  2. delphigab7 Says:

    din ce imi aduc aminte acum cand am picat stiu ca vroiam sa renunt chiar si la facultate .a fost un moment neplacut si credeam ca nu pt face fatza la niciunul mai ales ca acela era chiar foarte usor.un sfat? pai cum am trecut peste. am luat-o de la cap cu rabdare si cu aceeasi incredere si uitand de acele momente. eu cred ca numai asa poti trece . daca altcineva are alta parere este binevenita.

Lasă un răspuns

